Η Εταιρεία

Ποιοι είμαστε

H Retail & More A.E ιδρύθηκε το 2021 μέσω του θυγατρικού της ομίλου Globalsat-Teleunicom Group και υλοποιεί την ανάπτυξη και επαναλειτουργία των καταστημάτων Carrefour στην ελληνική αγορά.

Η επιτυχία της Carrefour στηρίζεται στο δυνατό “know how” του Retail των super markets και του κλάδου των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), στην υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων, αλλά και στη διαφορετικότητα. Eίμαστε άρρηκτα συνδεδεμένοι με την κοινωνική ανάπτυξη και δεσμευόμαστε για ενίσχυση της Ελληνικής παραγωγής. Εκπαιδεύουμε και καταρτίζουμε τους ανθρώπους μας, με έμφαση στην περαιτέρω εκπαίδευση και την εξέλιξη. Επιπλέον, εστιάζουμε στην καλή υγεία μέσω της διατροφής και της ευεξίας και στο σεβασμό του περιβάλλοντος, μέσω της χρήσης βιώσιμων ανακυκλωμένων συσκευασιών.

Στην Carrefour λειτουργούμε με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή και προϋπόθεση για την αποτελεσματική εξυπηρέτησή του, αποτελεί η πελατοκεντρική μας φιλοσοφία!

Όμιλος Carrefour

Ο όμιλος Carrefour εδρεύει στην Γαλλία και κατέχει ηγετική θέση στον παγκόσμιο χώρο των retailers, απασχολώντας περισσότερους από 321.000 ανθρώπους παγκοσμίως και με κύκλο εργασιών που φθάνει τα 80,7 δισεκατομμύρια ευρώ (για το έτος 2019). Έχει παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, διαθέτει 12.225 καταστήματα και πραγματοποιεί πάνω από 11.000 ημερήσιες συναλλαγές. Περισσότερο από το μισό των συναλλαγών του ομίλου, πραγματοποιείται εκτός της Γαλλίας, γεγονός που δείχνει ότι η Carrefour εδώ και 60 χρόνια επιδιώκει να είναι πιο κοντά στους πελάτες της, εξυπηρετώντας τις ανάγκες τους με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Η Carrefour στην Ελλάδα

Η Carrefour εισέρχεται εκ νέου δυναμικά στην Ελλάδα, με κύριο μέλημά της την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας, που θα συμβάλλουν τόσο στην υγεία του καταναλωτή, όσο και του πλανήτη. Η φιλοσοφία της Carrefour στην Ελλάδα, ακολουθεί την παγκόσμια φιλοσοφία του ομίλου, η οποία είναι βασισμένη σε ένα νέο παγκόσμιο πρόγραμμα μετασχηματισμού του τρόπου με τον οποίο προμηθεύεται τα τρόφιμα και τα προσφέρει στον καταναλωτή. Την νέα αυτή εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Όμιλος Carrefour, σκοπεύει να την αξιοποιήσει στο έπακρο, στοχεύοντας στην μετατροπή του, σε μία Digital Retail εταιρεία, με δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Carrefour έτσι, πολύ σύντομα θα έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα στον κάδου του retail, αυτό του εύρους των δυνατοτήτων που προσφέρει η αξιοποίηση του omnichannel. Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει στον εφοδιασμό με υγιεινά, γευστικά και ταυτόχρονα φιλικά προς το περιβάλλον τρόφιμα, δεσμεύεται για τα παραπάνω, μέσα από την δράση ‘’Act for Food’’, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018.

Δράση «ACT FOR FOOD»

Το «Act for Food» αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παγκόσμιες δράσεις της Carrefour, με στόχο την μέγιστη ασφάλεια και ποιότητα τροφίμων και διατροφής για τους πελάτες και τους καταναλωτές της, μια ενέργεια προσιτή σε όλους.

Πιο συγκεκριμένα, τα κύρια χαρακτηριστικά της δράσης «Act For Food» είναι:

  • Εγγύηση 100% ντόπιων βιολογικών φρέσκων προϊόντων με την επωνυμία Carrefour Bio.
  • Απαγόρευση 100 αμφιλεγόμενων ουσιών από όλα τα προϊόντα διατροφής Carrefour.
  • Μείωση ή ολικός τερματισμός της χρήσης χημικών φυτοφαρμάκων στις σειρές φυτικών προϊόντων της.
  • Τερματισμός της χρήσης αντιβιοτικών στην κτηνοτροφία.
  • Εγγύηση διαφάνειας σε σχέση με την ιχνηλασιμότητα των προϊόντων, χρησιμοποιώντας τεχνολογία block-chain.
  • Διατροφή ζώων που χρησιμοποιούνται για τις σειρές προϊόντων της με ζωοτροφές χωρίς GMO.
  • Διπλασιασμός των προϊόντων στη vegetarian γκάμα.
  • Προώθηση της βιοποικιλότητας με την πώληση φρούτων και λαχανικών που προέρχονται από καλλιέργειες αγροτών.
  • Εγγύηση επιλογής ψαριών και θαλασσινών που προέρχονται από υπεύθυνες μεθόδους αλιείας και υδατοκαλλιέργειας.

«Act for Food» στην πράξη

H Carrefour στηρίζει τους πελάτες και τους υπαλλήλους της,

  • προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα βιολογικών προϊόντων προσβάσιμων σε όλους,
  • με την εγγύηση υγιεινών προϊόντων (χωρίς αφύσικες χρωστικές και αρωματικές ύλες, αφαιρώντας 100 αμφιλεγόμενες ουσίες από όλα τα προϊόντα Carrefour),
  • μειώνοντας την χρήση φυτοφαρμάκων και την περιεκτικότητα σε αλάτι στα περισσότερα αρτοσκευάσματά.

 

Η Carrefour στηρίζει του μικρούς τοπικούς Έλληνες παραγωγούς,

  • επιλέγοντάς τα προϊόντα τους και δημιουργώντας στενή σχέση και συνεργασία μαζί τους
  • διαθέτοντας τα προϊόντα στα καταστήματα Carrefour στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Η Carrefour συμβάλλει στην προστασία του πλανήτη,

  • απομακρύνοντας πλαστικά αντικείμενα μίας χρήσης, αντικαθιστώντας τα με εναλλακτικές, φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες,
  • υποστηρίζοντας την βιώσιμη αλιεία, στοχεύοντας σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες έως το έτος 2025.

Στρατηγική 2022

Η Carrefour το έτος 2022, στοχεύει στην καλή διατροφή μέσα από υγιεινά, φρέσκα, βιολογικά, τοπικά προϊόντα και στην παροχή των παραπάνω σε όλους τους καταναλωτές, μέσα από προσιτές τιμές.

O στόχος της Carrefour μέσα από 4 βασικούς πυλώνες:

  • Ανάπτυξη μιας απλοποιημένης και ανοιχτής οργάνωσης.
    1. Εξορθολογισμός των διαδικασιών και ιεράρχηση των έργων.
    2. Ανάπτυξη συνεργασιών με ειδικούς τους ψηφιακού κόσμου, του λιανικού εμπορίου.
    3. Εκπαίδευση των ανθρώπων της Carrefour στον ψηφιακό μετασχηματισμό, μέσω του εσωτερικού προγράμματος ‘’Act for Change’’. Αυτή η μεγάλη αλλαγή του ψηφιακού μετασχηματισμού έχει ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί το 2026, απελευθερώνοντας όλες ης δυνατότητες του omnichannel.

Βασικοί Τρόποι Υλοποίησης Μετασχηματισμού:

  1. Επιτάχυνση του e-commerce.
  2. Εντατικοποίηση των Data & Retail Media δράσεων.
  3. Ψηφιοποίηση των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
  4. Ψηφιοποίηση των παραδοσιακών λειτουργιών του retail.

 

  • Αύξηση της παραγωγικότητας για την ενίσχυση του δικτύου του ομίλου.
    1. Τακτική μείωσης κόστους διαχείρισης, ώστε να δοθούν στους καταναλωτές όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικές τιμές.
    2. Πολυκαναλική προσέγγιση και διάθεση τροφίμων σε όλους.
  • Δημιουργία ενός omni-channel ως σημείο αναφοράς.
    1. Σκοπός της Carrefour είναι να ηγηθεί στο online food shopping,
    2. Προτεραιότητά της για το 2022, αποτελούν οι ανάγκες των πελατών επομένως και η ανάπτυξη λύσεων από εξειδικευμένους συνεργάτες.

 

  • Κάνοντας το υγιεινό και ποιοτικό φαγητό, προσιτό σε όλους.
    1. Ενίσχυση των απαιτήσεων της Carrefour σε ό,τι αφορά τον εφοδιασμό, αναπτύσσοντας τα Quality Lines της και ενθαρρύνοντας την βιολογική γεωργία.

Θέλετε να γίνετε συνεργάτης της Carrefour;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας!